Nasze przedszkole stwarza warunki do wszechstronnego rozwoju dziecka z zachowaniem odpowiednich proporcji miedzy zabawą, nauką, pobytem na świeżym powietrzu i pracą własną dziecka.
| 7.00 – 8.00 | Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne z dziećmi, swobodne zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, praca indywidualna, zajęcia przy stolikach – gry i układanki, rysowanie |
| 8.00 – 8.15 | Zabawy integrujące grupę – z muzyką, ruchowe, zabawy w kole ze śpiewem, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia narządów mowy, ćwiczenia słuchowe, ćwiczenia poranne |
| 8.15 – 8.30 | Zabiegi higieniczne przed śniadaniem |
| 8.30 – 9.00 | Śniadanie |
| 9.00 – 9.15 | Przygotowanie do zajęć dydaktycznych |
| 9.15 – 11.30 | Zajęcia dydaktyczne realizowane z całą grupą, zabawy swobodne w sali lub/ i na placu zabaw, spacery, wycieczki. |
| 11.30 – 11.45 | Zabiegi higieniczne przed obiadem. |
| 11.45 – 12.15 | Obiad |
| 12.15 – 13.30 | Grupa maluszków: leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej lub czytanie dzieciom bajek z literatury dziecięcej. Grupy starsze: zabawy relaksacyjne na dywanie, czytanie książek z literatury dziecięcej |
| 13.30 – 13.45 | Zabiegi higieniczne przed podwieczorkiem. |
| 13.45 – 14.15 | Podwieczorek |
| 14.15 – 14.45 | Zajęcia dodatkowe według harmonogramu lub zabawy i zajęcia w sali. |
| 14.45 – 16.00 | Ćwiczenia i zajęcia indywidualne z dziećmi lub w małych grupach, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, pobyt w ogródku. |